Duše národa /

Nejznámější český marketér. Tvůrce bezprecedentních kampaní. Expert na průzkum trhu, jemuž lidé řekli svá nejtajnější přání, obavy a cokoliv, na co se jich zeptal. Ví, jak položit správnou otázku a jak hned využít odpověď. Expert na sociální sítě, kde si povídal s miliony lidí. Spolutvůrce fenoménu...

Celý popis

Hlavní autor: Prchal, Marek
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: [Česko] : Duše národa, 2024
Vydání: První vydání
Témata:
Conspectus: 821.162.3-3
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
LEADER 02494nam a2200421 i 4500
001 138671
003 CZ PrSKC
005 20240422112358.0
008 240410s2024 xr ||| | cze
020 |a 9788011042776  |q (brožováno) :  |c 399.00 Kč 
040 |a UHG001  |b cze  |e rda 
041 |a cze 
044 |a xr  |c CZ 
072 7 |a 821.162.3-3  |x Česká próza  |9 25 
100 1 |a Prchal, Marek  |4 aut 
245 1 0 |a Duše národa /  |c Marek Prchal 
250 |a První vydání 
264 1 |a [Česko] :  |b Duše národa,  |c 2024 
300 |a 422 stran ;  |c 18 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
520 2 |a Nejznámější český marketér. Tvůrce bezprecedentních kampaní. Expert na průzkum trhu, jemuž lidé řekli svá nejtajnější přání, obavy a cokoliv, na co se jich zeptal. Ví, jak položit správnou otázku a jak hned využít odpověď. Expert na sociální sítě, kde si povídal s miliony lidí. Spolutvůrce fenoménu Babiš. Z politické strany, která měla 0,3 %, spoluvytvořil hnutí, které vyhrávalo deset let všechny volby, nebo v nejhorším případě aspoň vždy dodal číslo, které tu nebylo.Kluk z ulice, kterého vyhodili už ze základní školy. V této knížce poprvé odhaluje svůj způsob práce s lidmi, koučing, naslouchání, pokročilé mentální techniky, vizualizace a práci s komfortní zónou. Jak se mu povedlo celé roky držet v preferencích 30 %? Jak vypadá jeho den, jaká je struktura jeho týmu, co čte a co nečte, koho považuje za relevantního? Proč má raději Balenciagu než Pradu, i když se nedá nosit? Je povrchní? Co si umí vychutnat? Proč deset let nespal a dřel jak magor? 
600 1 4 |a Prchal, Marek 
648 7 |a 21. století  |7 ch460559  |2 czenas 
650 0 7 |a marketing  |7 ph115227  |2 czenas 
650 0 7 |a marketingová komunikace  |7 ph115228  |2 czenas 
650 0 7 |a marketingový výzkum  |7 ph115230  |2 czenas 
650 0 7 |a volební kampaň  |7 ph136612  |2 czenas 
651 7 |a Česko  |7 ge128065  |2 czenas 
653 0 |a česká próza 
655 7 |a české příběhy  |7 fd133973  |2 czenas 
655 7 |a autobiografické příběhy  |7 fd131891  |2 czenas 
655 7 |a autobiografické vzpomínky  |7 fd131854  |2 czenas 
910 |a LTG001 
942 |2 ddc  |c KN 
999 |d 138671 
993 |0 0  |1 315200351362  |2 ddc  |4 0  |6 D_929_000000000000000  |7 0  |9 265508  |a 267.33  |b 0  |c 344067  |d 2024-04-22  |e 0  |f VCH  |g D 929  |h 399.00  |i 6  |l D  |r 2024-04-25  |t 5  |w 2024-04-22  |y KN  |z NF